martes, 22 de abril de 2008

NÁCADU' BISOZELU.Quins pares tan "ben parits"! / Qué padres tan padres!

Com sabreu alguns/es, i a d’altres ja els prendrà de sorpresa… la nostra noticia bomba: Esperem en el mes de setembre un/a nadó! Tot va molt bé per ara, tot i que estem de tres mesos de gestació.

Volem compartir amb vosaltres aquesta immensa alegria que tenim, a més de compartir amb
nosaltres les etapes del nostre embaràs; per tant, en aquesta pagina podran seguir la nostra evolució, i el que és més important, la evolució del/a Nadó, on podran veure algunes fotos, ecografies y altres coses.

Des d’aquí, també volem felicitar a tots vosaltres, per la part que us pertoca. sobretot als/es futurs/es avis/es, besavis/es, tius/es… i als/es tius/es adoptius/es… com vosaltres, els/les amics/gues.

No us preocupeu!, que a cadascú li tocarà la seva part de responsabilitat… Així que no us apiloneu.

Atenció: Estem buscant noms de nen/a… acceptem propostes.

Cliqueu a FOTOGRAFIES per veure algunes fotos més del Nadó i més.

Els orgullosíssims futurs mama y papa!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

La prima Gloria diu...

Felicidades primos, ojalá no se les antoje una tlayuda con tasajo o una horahta oaxaqueña jajaja por que eso si estara difícil...........
Que bueno otro sobrino más á quien coscorronear.... Que buena noticia de verdad si es ni^no que se llame Tizoc y si es nena Santa me gusta.... Besitos
Atte. La prima chirrin

24 de marzo de 2008 22:56

Anónimo dijo...

La Tia Toia diu...

Hola soc la tia Toia,hehehe,no tinc paraules per fer-vos saber l'inmensa al.legria que tinc en saber que puju un graò més,TIA-AVIA, coi de recoi,de fet ja ho soc eh!!!( de tia-avia),però el fet de ser repetidora no treu que estigui molt i molt contenta.
Quan vaig saber que tindrieu un fill/a,va ser com............. aviam començo per el començament.
Quan va morir la meva mare,a part de molt sentiments i emocions,va ser com trobar una clau,una clau que podia obrir moltes coses en la meva vida, el problema era que no sabia quines coses,ara al saber aquesta bona nova,sento que ja he trobat moltes coses bones que puc obrir amb la clau.
Per això us dono les gràcies per tornar-me a fer tia-avia, i per donar-me a part de moltes i moltes al-legries,la il.lusió de saber que tinc la clau i tinc les ocasions per obrir, per obrir més portes de la meva vida.Em teniu per el què necesiteu
Un petó inmens,us estimo molt
tia Toia

25 de marzo de 2008 13:34

Anónimo dijo...

La cosina Aida i cosí Joel diuen:

per el nen, en Joel diu que serà nen, Pol,li agrada molt
l'Aida diu que serà nen també i proposa Miquel, per nena proposa Sira

Anónimo dijo...

En Xevi diu..

Ei, m'havia oblidat de donar la meva benedicció. Doncs això, bendito sea!
Jo no pensare noms, pero estic disposat a votar si feu una enquesta.

Att. El Curilla

Anónimo dijo...

L'Anna diu...

Aiii papito aii mamita!
Los monaguillos també us donem el consentiment i la benedicció eterna! Amén!
Per tot el que necessiteu, ja sabeu on trobar-nos.
Una abraçadota des de la Teulera,

Anónimo dijo...

Un Anònimo cobarde diu...

hola pues un buen nombre seria richard suena padre, saludos amigos mios