lunes, 7 de julio de 2008

HABEMUS NOMUS

Després d’un petit parèntesis en el que no hem actualitzat el blog, i que ha servit al pare (o sigui, jo en principi) per a reflexionar i treballar per preparar-nos pel que vindrà, tornem a llençar-nos en el ciberespai per donar resposta a tots i totes aquelles que ens reclameu seguir el nostre embaràs.

Durant aquest temps han passat coses, però sobretot ha crescut la panxa i hem començat a sentir els moviments de la nostra filla. Hem cedit a posar-li un nom a la nena; la idea inicial era posar-li un nom zapoteco (un de les cultures i llengües indígenes d’una part de Oaxaca); i que des d’ara, lluitem i lluitarem perquè tingui present i sigui hereva d’una cultura i una llengua mil·lenària i oprimida fins quasi l’extinció, i en la que té (tindrà) part de les seves arrels (gran part de la família de la Santa). El nom escullit, per tant, serà LUA’ (la fonètica és algo així com, luaáh, però no us preocupeu...) i el seu significat en zapoteco és encertadament, “ la nena dels meus ulls”. Apa, suposo que saciarem les respostes de tanta i tanta gent...

Per d’altra part, també anem preparant-nos pel futur immediat, la veritat anem ben perduts entre la rumorologia popular, no sabem el que necessitarem i el que no; per tant, des d’aquí us convidem a compartir amb nosaltres les nostres inquietuds, donant-nos consells (d’aquells pràctics, eh?) afirmant o desmentint la llarga llista de rumors o veritats sobre les criatures. Alhora també us demaneu a totes i tots aquells que ens heu dit que ens donàveu o deixàveu algunes coses vostres, de familiars o amistats, que ens ho feu saber quan més aviat millor... així, poc a poc (el temps sembla que se’ns va tirant a sobre!) anirem sabent amb el que comptem, el que necessitem i el que hem de comprar.

Una forta abraçada dels 3 (Lua’, Santa i Dani)

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Zorionak Dani i Santa!!!

M'ha fet molta il.lusió saber d'aquest blog, saber que estàs tan feliç, se't nota en el que dius i en com ho dius. M'alegro molt que hagis trobat el teu lloc, amb una dona intueixo que fantàstica (que encara no conec, a veure quan veniu a Celrà, tu!!) i ara una nena que portarà un nom tan bonic.

Jo de nens no te puc aconsellar, ja saps, no és lo meu jajaja. Però per qualsevol cosa que necessiteu, que sàpigues que aquí a Girona teniu una amiga. I que us aniré llegint el blog, o sigui que a currar i a actualitzar més sovint!

Molts petons.

Nuri

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
hola hola!!,l'altre dia vaig sentir que una mare cridava a la seva filla i sabeu com es deia la nena?.....LUA,quina gràcia em va fer, la nena ja deu tenir un any i poc més. Aixi que ja em vaig acostumant al nom,hehe. Una abraçada per tots tres i fins aviat
AIDA-JOEL TIATOIA

1 de agosto de 2008 9:45

Anónimo dijo...

2rapitenquesaroundtheworld dijo...
Hola!!! Dani i Santa!!!!Felicitats!!!He rebut el teu missatge i m' he animat a escriureus pk hem sembla precios el nom Lua'..."la ninya de mis ojos"...estrella i magia per a una nena que aprendra de dues cultures diferents i que creixera entenent el que siginifica respectar,empatitzar,compartir i lluitar pk en aquest mon tan divers tots mantinguessim vives les nostres tradicions!!!
Jo aqui estic al Vietnam...aquest dies per primera vegada tb estic descubrint un mon divers que fins al moment no havia tingut l' oportunitat d' explorar!!!..el mon submari!!!Estic fent submarinisme..i estic flipant!!!jajaja!!!
Aixi que des de la profunditat del mar i de la meva anima vos envio molta energia...per a que aquest moment de la vostra vida disfruteseu de la nova aventura de ser pares...i a la Lua'...que sommi fins al cel i l' univers!!!
Salut Dani
Aqui vos envio el nostre blog per si et be de gust agregar-lo(esta en catala,castella i angles),jo agrego el vostre al nostre....
http://2rapitenquesaroundtheworld.blogspot.com
un beset
Eva Campomar

2 de agosto de 2008 13:52

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
Osea !!! La chamaquita ya desde el inicio manifestando actitud rebelde pues!!!!!! Sangre oaxaqueña tenia que tener. Bueno nos dejaron vestidos y alborotados asi que me deben una visita y esta la quiero lo más pronto posible. Si no ya les caigo al bautizo hippie en octubre. Avísenme con tiempo chamacos.. Los quiero y suerte en el parto... Dani tomate un te de peyote antes pa´´ que te relajes...
Saludos de la prima chirrin y el tio Tom jaja

13 de agosto de 2008 22:54

SANTA i DANI dijo...

Anna dijo...
Eiii papitos! com va tot? i la panxona de la Lua?? ostres, quan troni no reconeixere a la Santa! deu estar impressionant a aquestes alcades! Jo ara maetix us escric des de Hoi An, un dels pobles de la costa del Vietnam mes extraordinaris que hi ha! En Dq em va dir que us havieu de torbar un dia per sopar i que m'havieu donat records, jo tambe us n'encio, juntament amb molts petons!
Anna

19 de agosto de 2008 15:43